zondag 22 april 2012

Rustige week


Dag volgertjes


Deze week heb ik niet zoveel te vertellen. Emily en ik hebben het deze week heel rustig gehouden. We zijn aan het bekomen van de drukke weken. Ik heb deze week ook al wat slaap ingehaald. Natuurlijk heb ik ook al wat voor school gewerkt. Zodat mijn eindwerk een beetje vorm krijgt.

Maandag starten de lessen terug. In Suriname duurt de paasvakantie een weekje langer. Deze week ga ik mijn mentor een bezoekje brengen zodat ze de 11 kilogram wiskundeboeken in ontvangst kan nemen. Ze zal heel blij zijn.

Ik ben deze week een aantal keer op het IOL geweest, de universiteit van Suriname. Ik help meneer Jan Rigo namelijk om de studenten wiskunde te leren werken met Geogebra een computerprogramma dat we in Belgiƫ gebruiken om rechten, veelhoeken en zoveel meer te tekenen.

Anders hebben we deze week niet veel gedaan. Straks gaan we nog een pannenkoek eten dat hebben we wel verdiend na een week werken aan ons schoolwerk!

Zonnige groetjes uit Suriname

Stefanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten