zondag 3 juni 2012

Laatste week


Dag lezers

Hier ben ik terug met een berichtje. Deze week was het Pinksteren en hebben we een bezoekje gebracht aan de Kathedraal. De kathedraal is langs de buitenkant  heel mooi, maar ook langs de binnenkant. De kathedraal is volledig afgewerkt met hout, heel mooi!
Maandag en dinsdag was het geen school omwille van Pinksteren. Ik heb toen mijn taken volledig afgewerkt en alles goed nagelezen. Ook mijn eindwerk is volledig klaar. Eens thuis kan ik alles afdrukken en laten inbinden. De printer zal heel wat werk hebben.
Om van onze laatste dagen te genieten hebben Emily en ik nog een paar dagen door gebracht op de plantage. Een heel rustig plekje, veel vogels en aapjes en natuurlijk een zwembad. Terug de batterijen opladen om dan alles in te pakken zodat we richting huis kunnen vertrekken. Wanneer jullie dit lezen zal het waarschijnlijk niet lang meer duren en ik sta terug op Belgische bodem.
Zaterdag hadden we een personeelsuitstap met onze stageschool. We zijn naar Kamp Carolina geweest, een heel rustig plekje, veel eten en leuke mensen om ons heen.
Ik heb net mijn valies gemaakt en nu ben ik klaar om op kaaimannen jacht te gaan. Het klinkt heel spannend! Ik kijk er ongelofelijk naar uit. Ik zal nog een berichtje posten na de kaaimannen toer zodat jullie op de hoogte blijven van mijn laatste avonturen in  Suriname.
Dinsdag om 18 uur Surinaamse tijd stap ik op vlieger richting Schiphol, waar ik zal landen rond half 8 woensdagmorgen. Mijn Surinaams avontuur zit er bijna op. Het was een zeer leerrijke stage en een onvergetelijk gebeurtenis. Dank u wel mama en papa om mij te steunen in dit avontuur.

Groetjes vanuit Suriname

Geen opmerkingen:

Een reactie posten