zondag 13 mei 2012

Moederdag


Hallo

Deze week heb ik terug lesgegeven op de Mulo school. Iedereen was heel blij dat ik op school was. De directeur kwam mij tijdens mijn lessen bedanken voor mijn hulp. Mijn mentor was een hele week ziek, ik heb haar klassen overgenomen zodat ze geen achterstand opliep met de andere klassen. In de weken die nog volgen zal ik ook op school aanwezig zijn. Ik help tijdens de pauze in de kantine en doe vervangingen.  Deze week heb ik ook een aantal vervangingen gedaan. EĆ©n van de leerlingen vroeg waarom alle bakras – blanke mensen – een scherpe neus hebben. Op deze vraag kon ik niet echt antwoorden want voor ons hebben de mensen hier allemaal een platte neus.
Ik heb ook heel veel gewerkt aan mijn IP. Ik hoop dat ik volgende week ook nog heel goed kan doorwerken. De leerkracht die mij zou helpen was deze week even terug op school maar is nu terug afwezig. Hopelijk komt alles goed met haar gezondheid.
We hebben dinsdag ook les gevolgd aan het IOL, instituut voor de opleiding van leraar, voor LO. We hebben kennis gemaakt met de lesvoorbereidingen die de studenten hier gebruiken. De lay-out verschilt van onze lesvoorbereidingen maar alle onderdelen komen aanbod. We hebben de studenten en docent laten kennismaken met ons lesvoorbereidingen.
Dinsdag 22 mei gaan we nog een les volgen voor wiskunde. De studenten zitten momenteel in hun oriƫntatiestage.
Als ontspanning gingen we vandaag normaal naar de vlindertuin maar dit gaat niet door. Hopelijk vinden we nog iets anders om te doen zodat we niet een hele week hoeven te werken voor school.
Vandaag is het ook Moederdag, hier in Suriname wordt dat ook gevierd. Spijtig dat ik nu zo ver van mijn mama ben, maar gelukkig heeft mijn broer voor een cadeautje gezorgd en heb ik natuurlijk ook hier nog iets gekocht. Maar daar zal mijn mama nog even moeten op wachten…

Tot volgende week
Groetjes Stefanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten