zondag 20 mei 2012

Week 14


Hallo

Hier is mijn blog berichtje van week 14, ik ben hier in totaal 16 weken dus dit wil zeggen dat mijn tijd in Suriname begint te korten.
Ik had een aangename week op school, ik hielp op kantoor toetsen kopiëren en nieten omdat een leerkracht haar toets te laat had ingediend, de conciërge zag het even niet meer zitten en vroeg mijn hulp. Het was nog leuk om dit te doen. Ik zat op bureau, de plaats van de directeur en de onderdirectrices, toen de leerkracht zei: conciërge nu heb je nog mooi volk op het bureau, de leerkracht doelde op zich maar toen de directeur dit hoorde wees hij onmiddellijk naar mij. Toen de onderdirectrice binnenkwam deed de directeur het verhaal opnieuw. Er wordt altijd wat afgelachen op kantoor. Ik heb deze week een aantal keer helpen kopiëren en nieten de 4de jaars zijn namelijk bezig met examens dus is het een drukke periode voor de conciërge.
Ook heb ik heel goed gewerkt aan mijn eindwerk. Ik heb een goede babbel gehad met de leerkracht die mij zou helpen. Ze is nu gelukkig volledig genezen. Nog enkele puntjes afwerken en het is klaar. Dan kan ik starten aan mijn volgende taken.
Op school heb ik een grote witte doek gelegd met mijn naam op zodat alle leerkrachten er iets leuks kunnen opschrijven. Er staan al hele leuke tekstjes op. Dit zal een heel leuk aandenken zijn.
Ik kijk er naar uit om naar huis te gaan maar ik zal de school en de leerkrachten toch missen.
Deze week is de laatste volledige week op school. De leerlingen hebben volgende week maandag en dinsdag geen les door het pinksterweekend.
Mijn blog is niet zo lang, ik heb deze week dan ook niet veel gedaan, dan enkel naar school geweest en gewerkt aan mijn eindwerk.

Hopelijk genieten jullie nog van mijn laatste berichtjes op mijn blog.


Groetjes Stefanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten