dinsdag 21 februari 2012

De regen

Dag iedereen

Het is al heel de week aan het regenen. Dus zitten we al alle dagen binnen. Wat ik niet leuk vind. Deze morgen door de gietende regen naar school. In de terugrit mochten we meerijden met mijn mentor. Ze draagt heel goed zorg voor mij. We gingen samen de krant kopen en moesten de straat oversteken. Ze nam heel goed mijn hand vast. Dit is echt heel lief. Ik heb hier precies twee mama’s, mijn mentor en mevrouw Lie, de bazin van het huisje. Maar niemand kan mijn echte mama en papa vervangen!

Vandaag ben ik terug gaan observeren. Mijn mentor was een beetje te laat, als het regent staan de mensen in de file. Ik heb de klas rustig bezig gehouden. Voor de rest is er niet echt iets gebeurd tijdens de lessen.

We hebben ook kennis gemaakt met het Christoforus internaat. Hier moeten we elke dinsdag en donderdag huiswerkbegeleiding doen. Vanaf kwart voor 8 tot kwart voor 10. Wij voelen ons alle 3 niet zo op ons gemak bij de directeur van het internaat. Donderdag gaan we terug dan krijgen we nog meer uitleg. Terwijl we vandaag eigenlijk een afspraak hadden om alles te overleggen. Maar dit is de Surinaamse mentaliteit, waar nog moeten aanwennen.

Voor zaterdag zijn de weersvoorspellingen beter. Dan gaan we naar de zoo.  De dieren lopen hier vrij rond. Ik kijk er al naar uit. Jullie ook?


Groetjes Stefanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten