zondag 26 februari 2012

Het goede weer

Dag iedereen

Hier ben ik nog eens. Het was al een tijdje geleden. Ik zal mijn blog elke week proberen aan te vullen.
Jullie hebben het misschien al gezien maar het is dus gelukt om foto’s op mijn blog te zetten.
Zo is het voor jullie ook een beetje aangenamer om mijn blog te lezen.

Ik heb deze week terug geobserveerd en ook mijn eerste lesje gegeven. Enkele herhalingsoefeningen, niet veel! Het was heel goed. Ik praat heel duidelijk voor de leerlingen enkel moet ik een beetje luider praten.
We zijn ook naar het Christoforus internaat geweest. De eerste kennismaking was niet zo goed meegevallen. Donderdag was het een beetje beter. Er waren heel veel leerlingen die bijles wiskunde nodig hadden. Ik had handen te kort. Maar zo gaat de tijd wel snel vooruit.

We hebben ook kennisgemaakt met Suzy, dit is een Nederlandse vrouw die in Suriname woont en reizen naar het binnenland organiseert. Het is een hele losse, toffe meid. Leuk dat we haar ontmoet hebben, zo kunnen we veel van het binnenland zien en niet enkel de toeristische plekjes.

Na de dagen met veel regen kwam er dan toch zonneschijn. De uitstap naar de zoo was dan ook snel gepland. We hebben heel wat dieren gezien.

Tegen de avond zijn we naar het vat geweest de plaatselijke uitgans buurt waar we heel veel toeristen hebben gezien. Daarna zijn we richting de Za Za Zou gereden. Een discotheek zoals bij ons, de meisjes lopen hier wel schaars gekleed rond maar als ze gaan zwemmen dragen ze allemaal een T-shirts en een short.

Vandaag zijn we gaan zwemmen. Een frisse duik in het water doet wonderen. Er was wel een kleine aarzeling omdat  iedereen naar ons aan het kijken was. Maar we hebben het er toch opgewaagd en van genoten.

 Vele groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten