dinsdag 14 februari 2012

fietsen

Hallo

We zijn dus een fiets gaan huren. We moeten hier links rijden. Wel een aanpassing. Een goede tip van de fietsenverhuurder rij altijd aan de kant van de weg zodat je horloge aan de kant van de stoprand is.
Na de uitleg vertrokken we naar huis. We waren nog geen 100 meter gereden en het was al van dat! Nee geen aanrijding, dat is voor de volgende dag. De fiets van Lisse was al stuk. Wij dus onmiddellijk terug en het werd onmiddellijk gemaakt.

Terug naar huis. De wegen zijn heel smal. De auto's rijden hier wel heel dicht bij ons. Ik ben wel een aantal keer verschoten.

Nu eventjes over de aanrijding. Wees maar gerust. Het was niet zo erg hoor! Gelukkig maar.
Ik reed dus met mijn fiets op de weg, links. Ineens een klap. Ik voelde wel iets aan mijn stuur maar ik begon niet te wankelen en viel dus niet. Het was wel verschieten. Emily reed voor mij en keek al om want die had de klap gehoord.

Nu hebben we al wat meer met de fiets gereden en de ervaring komt wel snel.

Groetjes vanuit Suriname.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten